Romantik

Un blog cu atitudine
Media / Publicitate

Articole promotionale pentru promovare ca la carte

Produsele promotionale pot ajuta specialistii in marketing in construirea si imbunatatirea imaginii unei companii si pot constitui un pilon important in strategia de promovare. Oferirea de cadouri promotionale clientilor actuali sau potentiali nu este doar un prim pas spre promovare, ci si un instrument prin care parerea lor despre companie poate fi imbunatatita, ajutandu-i sa isi aminteasca de produsele si serviciile oferite, ceea ce ii va determina sa cumpere sau sa incheie o afacere cu respectiva firma.

Mai mult decat atat, cadourile promotionale sunt o forma de promovare mai putin costisitoare si mai eficienta decat alte tehnici de marketing si publicitate.Atunci cand clientii primesc articole promotionale, pe langa utilitate, ei apreciaza si rezistenta in timp a acestora, pastrandu-le uneori pentru intreaga durata de viata a produselor in cauza.

Studiile au demonstrat ca oamenii pastreaza un articol personalizat primit cadou pentru o perioada indelungata de timp. In medie, este vorba de mai bine de un an. Acest aspect se traduce, de obicei, si intr-un numar mai mare de persoane care au intrat in contact cu logo-ul dumneavoastra decat a fost estimat, poate, initial. Asadar, durabilitatea nu este doar un criteriu de selectie al produselor, ci si un beneficiu pentru branding-ul tau.

Pixuri personalizate, carti de vizita sau canile personalizate sunt obiectele perfecte pentru a  atrage atentia publicului, deoarece sunt obiectele utile ce pot fi folosite in viata de zi cu zi. Pixurile personalizate sunt de regula cele mai raspandite, deoarece sunt usor de folosit si cu totii avem nevoie de ceva cu care sa scriem.

Locul doi este cupat de brelocuri personalizate, deoarece sunt adaptabile si majoritatea persoanelor le prefera atunci cand primesc materiale promotionale. Brelocurile sunt utile pentru agatarea cheilor, dar reprezinta si un mare avantaj. Fiind din plastic este mult mai usor sa imprimi fatada unui logo pe partea superioara a brelocului. Acest lucru va promova mai usor brand-ul pe care firma respectiva incearca sa il vanda.

Functionalitatea este esentiala in alegerea cadoului promotional potrivit. Asigura-te ca obiectul promotional pe care intentionezi sa il oferi clientilor tai are utilitate, acestia nefiind incantati de lucruri pe care nu le pot folosi, existand chiar riscul ca acel produs sa ajunga in cosul de gunoi in ziua urmatoare. In plus, nici nu este rentabil sa investesti intr-un articol promotional care nu ramane in atentia sau la indemana clientilor o perioada indelungata.

Un alt aspect important, ce nu trebuie ignorat, il reprezinta gusturile, preferintele si necesitatile publicului tinta. Cadoul promotional nu va fi o investitie buna daca nu se muleaza pe personalitatea si activitatea clientilor tai. De exemplu, daca publicul pe care il ai in vedere este mai sofisticat, nu ii poti oferi un simplu calendar personalizat. Impresia generata va fi contrara efectului pe care ti-l doresti.

Magazinul online tmps.ro este ideal pentru toate firmele are doresc sa beneficieze de expunere maxima catre clienti folosind gama de materiale promotionale oferite de tmps.ro. Nu numai ca expunerea va fi garantata, insa succesul este mult mai rapid atunci cand daruiesti ceva util.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *